دانلود مقاله بررسی تاثیرگذاری عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی با word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیرگذاری عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیرگذاری عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
دانلود مقاله بررسی تاثیرگذاری عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی با word که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه 69 تا 87 منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیرگذاری عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی
این مقاله دارای 19 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عدالت رویه ای
مقاله رفتار شهروندی سازمانی
مقاله اعتماد سازمانی
مقاله مدل معادلات ساختاری
چکیده و خلاصهای از مقاله:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی تاثیر عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی کارکنان و با لحاظ کردن اعتماد سازمانی به عنوان متغیر میانجی یا واسطه، انجام شده است. بدین منظور، پرسش نامه ای برای سنجش این متغیرها طراحی شد و پس از اطمینان از روایی و پایایی ابزار اندازه گیری توسط تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی، در میان نمونه ای متشکل از 154 نفر از کارکنان رده تخصصی بانک ملت توزیع گردید. روش تحقیق حاضر، پیمایشی – هم بستگی و به طور مشخص مبتنی بر مدل معادلات ساختاری بود. نتایج حاصل از مدل تحقیق نشان داد که عدالت رویه ای می تواند طبق مدل تحلیل مسیر ارایه شده، بر رفتار شهروندی کارکنان این بانک تاثیر بگذارد. در پایان، برای بهبود رفتار شهروندی سازمانی از طریق افزایش سطح اعتماد سازمانی، پیشنهاداتی به مدیران ارایه گردید.
دانلود مقاله بررسی نگرشو آگاهی سنجی زیست محیطی اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان گلستان با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی نگرشو آگاهی سنجی زیست محیطی اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان گلستان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نگرشو آگاهی سنجی زیست محیطی اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان گلستان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی حفاظت و برنامه زیری محیط زیست
تعداد صفحات: 12
چکیده:
بروز معضلات زیست محیطی و روند فزاینده آن، موضوع بحث بسیاری از صاحب نظران علوم اقتصادی و اجتماعی است. آنچه دراین زمینه قابل تأمل است نقش و اثری است که نظامهای آموزشی در آموزش رفتارهای زیست محیطی در کاهش این بحرانهادارند. اما مهمتر از همه بررسی رفتارهای زیست محیطی اساتید این دوره است. نظام آموزش عمومی و نقش عنصر استاد در فرآیند آموزش رفتارهای مناسب زیست محیطی میتواند وسیله ای برای تغییر آگاهی، نگرشی باشد که نسل آتی، برای رویارویی با این بحرانها بدان نیازمند است. لذا این پژوهش به بررسی رفتارهای زیست محیطی اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان گلستان درابعاد آگاهی و نگرش محیط زیست می پردازد. روش این پژوهش توصیفی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه سنجش رفتار زیست محیطی است. پرسشنامه به روی 103 نفر از اعضای هیئت علمی اجرا شده است. نتایج پژوهش گویای این است که در بین پنج گروه آموزشی دانش زیست محیطی گروه منابع طبیعی به نسبت بیشتر از بقیه گروه هاست و دارای میانگین بیشتری نسبت به چهارگروه دیگر می باشد. همچنین در بین کل گروه های آموزشی، اساتید در گروه سنی41-50 ، مذکر و در مقطع دکتری میانگین های بالاتری را نسبت به سوالات نگرش محیط زیست کسب نموده و اساتید در گروه سنی20-30 ، مذکر و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس دارای میانگین بیشتر در سوالات آگاهی سنجی محیط زیست کسب نمودند
دانلود مقاله سبک شناسی حکایات قدیمی ایرانی؛ بررسی عناصر سازنده محتوا و صورت در حکایات قدیمی ایرانی بر اساس دو قصه از جامع الحکایات با word دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله سبک شناسی حکایات قدیمی ایرانی؛ بررسی عناصر سازنده محتوا و صورت در حکایات قدیمی ایرانی بر اساس دو قصه از جامع الحکایات با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله سبک شناسی حکایات قدیمی ایرانی؛ بررسی عناصر سازنده محتوا و صورت در حکایات قدیمی ایرانی بر اساس دو قصه از جامع الحکایات با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
دانلود مقاله سبک شناسی حکایات قدیمی ایرانی؛ بررسی عناصر سازنده محتوا و صورت در حکایات قدیمی ایرانی بر اساس دو قصه از جامع الحکایات با word که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در پژوهش زبان و ادبیات فارسی از صفحه 81 تا 108 منتشر شده است.
نام: سبک شناسی حکایات قدیمی ایرانی؛ بررسی عناصر سازنده محتوا و صورت در حکایات قدیمی ایرانی بر اساس دو قصه از جامع الحکایات
این مقاله دارای 28 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله محتوا و صورت
مقاله نظام تصاویر
مقاله سلیم جوهری
مقاله حبیب عطار
مقاله قصه
چکیده و خلاصهای از مقاله:
مردم ایران زمین، مردمی با فرهنگ و سنن ریشه دار و کهن هستند. آثار فرهنگ عوام ایرانیان، آثاری است غنی و پربار که بازگو کننده بسیاری از اعتقادات و باورهای آنهاست. تاکنون از دیدگاه های مختلفی به فرهنگ عوام نگریسته اند و آثار ادبی آن را از جنبه های گوناگون مانند محتوا، ساختار، سبک، زبان و ; مورد بررسی قرار داده اند. در نوشتار حاضر با تاکید بر دو قصه از مجموعه جامع الحکایات، قصه های شایع در میان اهالی فرهنگ و گاه عموم مردم را با توجه به اصل “وحدت محتوا و صورت” بررسی کرده ایم. اصلی ترین هدف ما در این مقاله – که روش کار را از تحقیقاتی از این دست متمایز می کند – بررسی چگونگی ارتباط محتوا و صورت است؛ اینکه در طول داستان، محتوا و صورت چگونه یکدیگر را تکمیل می کنند و چه فرآیندی رخ می دهد تا داستانی شکل بگیرد و چه عناصری در شکل گیری حکایت قدیمی ایرانی موثر است.
دانلود مقاله آسیب شناسی و ارزیابی فرهنگ و مدیریت جهادی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله آسیب شناسی و ارزیابی فرهنگ و مدیریت جهادی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله آسیب شناسی و ارزیابی فرهنگ و مدیریت جهادی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1386
محل انتشار: اولین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
از پیدایش فرهنگ و مدیریت جهادی در کشور ما نزدیک به سه دهه می گذرد این شجره طیبه که در 27 خرداد ماه سال 1358 توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرتامام خمینی ره درایران اسلامی کاشته شد میوه ها و ثمرات پرباری برای کشور داشت و مردم ایران در طول این مدت از ثمرات و میوه های این شجره طیبه استفاده کرده اند. اما از طرفی افات و اسیبهایی این درخت تنومند را تهدید م یکند این افات از دو بخش افات درونی و افات بیرونی تشکیل شده است افات درونی بکه با چشم عادی قابل رویت نیست اما با چشم مسلح و چشم کارشناسی می توان آن را دید که چگونه م یخواهد از درون این درخت تنومند را بپوساند مبارزه با این افات درونی بسیار سخت و طاقت فرسا است ولی افات بیرونی قابل رویت بوده و مبارزه با ان اسانتر است ارزیابیعملکردسه دهه فرهنگ و مدیریت جهادی در کشور نشان میدهد که این فرهنگ و مدیریت از درون و بیرون مورد تهاجم سنگین افات قرارگرفته است و می بایست برای حفظ و حراست از ان افات را بررسی و شناسایی کرده و سپس به مقابله با آنها برخاست.
دانلود بررسی کایزن و مدیریت کیفیت با word دارای 95 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی کایزن و مدیریت کیفیت با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
معرفی کایزن
از 1986 که کتاب کایزن منتشر شد، واژه «کایزن» به عنوان یکی از مفاهیم کلیدی مدیریت مطرح و پذیرفته شد.
فرهنگ جدید لغات آکسفورد، واژه کایزن را روشی مستمر در بهبود کار، اثربخشی فردی و نظایر آن در قالب فرهنگ کار بیان میکند. این واژه در دستور زبان انگلیسی جایگاه خاصی دارد.
در زبان ژاپنی، کایزن یعنی بهبود مستمر، البته بهبودی که همگان اعم از مدیران و کارکنان باید به آن توجه کنند و تقریباً کم هزینه باشد. فلسفه کایزن، براین اساس بنا شده که شیوه زندگی ما اعم از کاری، اجتماعی و خانوادگی، بر تلاش در جهت بهبود مستمر تمرکز یابد. این مفهوم برای بسی اری از ژاپنیها به قدری عادی و روشن است که حتی متوجه دارا بودن و انجام آن نیستند. کایزن سهم بزرگی در موفقیت رقابتی ژاپنیها داشته است.
گرچه بهبودهای تحت عنوان کایزن کوچک به نظر میرسند ولی فرایند کایزن در بلندمدت، نتایج چشمگیر و هیجانآوری خواهد داشت. مفهوم کایزن، پاسخ به این سؤال است که چرا شرکتها در ژاپن برای مدتی طولانی، ساکن و بدون حرکت نمیمانند. تفکر مدیران، در کشورهای غربی، برای ایجاد تغییرات عمده و نوآوری در فناوری، بر این اصل استوار است که در کوتاهترین زمان، به آخرین مفاهیم مدیریت و روشهای تولید دست یابند. تأثیر نوآوری در تغییرات فناوری، چشمگیر و جالب توجه است، در حالی که فعالیتهای کایزن، در کوتاهمدت اغلب هیجانی ندارند و بیسروصدا هستند. واقعیت این است که نوآوری حرکتی سریع برای تغییر فناوری است اما نتایج ناشی از آن اغلب با مشکلاتی همراه است. فرایند کایزن بر پایه تفکر عقل سلیم استوار است و با اجرای فعالیتهایی کم هزینه، باعث پیشرفتهای خارقالعادهای میشود. در کایزن دستیابی به موفقیت با خطرپذیری کمتری همراه است و مدیران را متحمل هزینههای گزافی نمیکند.
بیشتر فعالیتهای بینظیر مدیریتی در ژاپن مانند کنترل کیفیت جامع ، کنترل کیفیت در سطوح شرکت حلقههای کنترل کیفیت و روابط کار به روش ژاپنی در واژه کایزن خلاصه میشود. استفاده از کایزن به جای واژههایی مانند بهرهوری، کنترل کیفیت جامع، تولید بدون عیب ، تولید بهنگام و سیستم پیشنهادها ؛ تصویر واضحتری از عملکرد کارخانههای ژاپنی را نشان میدهد. کایزن مانند چتری همه این فعالیتها را پوشش میدهد. البته این فعالیتها، منحصر به مدیریت ژاپنی نیست و مدیران در هر کجای دنیا میتوانند به صورت اصول پایه آن را به کار گیرند. هر شرکتی در هر نقطه از جهان و از هر ملیتی، با برداشتن گامهای استوار و انجام فرایندهای صحیح باید کایزن را به کار برد و از آن بهره گیرد. نمودار (1-1) جز کایزن را نشان میدهد.
مفاهیم اصولی کایزن
مدیریت باید بعضی مفاهیم اصلی و سیستمها را برای تشخیص راهبرد کایزن و عمل به آن بیاموزد، پارهای از این مفاهیم عبارتند از:
• کایزن و مدیریت
• تأکید بر فرایند، به جای تأکید بر نتیجه هدف
• پیروی از چرخههای (برنامهریزی، اقدام، ممیزی و اجرا) و (استانداردسازی، اقدام، ممیزی و اجرا)
• اولویت بخشی به کیفیت در درجه نخست
• اظهارنظر براساس آمار و دادههای صحیح
• مشتری را فرایند بعدی قلمداد کردن.
کایزن و مدیریت