دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1389
محل انتشار: اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش
تعداد صفحات: 8
چکیده:
امروزه پدیده ی ارتباطات و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند و به یکی از لوازم ضروری بشر مدرن و رو به توسعه تبدیل شده است دنیای ارتباطات و مدیریت آن همه ی ابعاد زندگی بشر را دستخوش تغییرات کرده است و به تبع آن تمام سازمان ها دچار تغییرات ماهیتی شده اند هر فناوری پیشرفته باعث ایجاد فرصتها و تهدیدهای جدی برای سازمان ها می شود تغییر در قانون مندی های بازرگانی شرکت ها و متحول ساختن سیستم های سازمانی و اجتماعی می گردد. CRM و یا به عبارتی مدیریت ارتباط با مشتری مهمترین جز تجارت الکترونیک است و کارکرد آن تاثیر زیادی برروی سود آوری دارد از انجا که رقابت برسر ارتباط با مشتری و مدیریت یکی از مسائل عمده ای در تجارت الکترونیک است دراین مقاله رویکرد ها و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای رضایت رقابت و تغییرات فناوری اهداف پیاده سازی راههای افزایش و راهکارهای پیشنهاد ی مورد بررسی قرار میگیرد.