مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مزکز ا


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مزکز الشتر(استان لرستان) با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مزکز الشتر(استان لرستان) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مزکز الشتر(استان لرستان) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مزکز الشتر(استان لرستان) با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی علوم تربیتی و روانشناسی معنویت و سلامت
تعداد صفحات: 1
نویسنده(ها):
مسعود صادقی – استادیار گروه روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان
مهدی یوسف وند – دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان
مریم نازش – دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی تهران
فرشید مهرانگیزی – دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی تهران

چکیده:
هدف: هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی (درونی و بیرونی) با سلامت روان و میزان خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز الشتر در سال تحصیلی 94-1393 بود. روش بررسی: روش مطالعه توصیفی و از نوع همبستگی بود که با روش نمونه گیری تصادفی ساده شرکت کنندگان انتخاب شدند. بر اساس جدول مورگان حجم نمونه 315 نفر درنظر گرفته شد. سپس آزمونهای 28 سوالی سلامت عمومی، خودکارآمدی بندورا و ازمون نگرش مذهبی آلپورت تکمیل شد و با استفاده از آزمونهای آماری همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها: نتایج نشان داد بین جهت گیری مذهبی با سلامت روان و خودکارآمدی دانشجویان همبستگی معناداری وجود دارد، بدین صورت که هر چه نمرات جهت گیری مذهبی به جهت بیرونی افزایش می یابد، نمرات اختلال در سلامت روان و خودکارآمدی بالا می رود و هر چه نمرات به سمت جهت گیری مذهب درونی تمایل می یابد، نمرات اختلال در سلامت روان و خودکارآمدی کاهش می یابد. نتیجه گیری: باور مذهب بیرونی با اختلال در سلامت روان و خودکارآمدی و باور مذهب درونی با سلامت روان رابطه دارند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.