مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررس تجربی اثر کانارد و موقعیت آن بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررس تجربی اثر کانارد و موقعیت آن بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررس تجربی اثر کانارد و موقعیت آن بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررس تجربی اثر کانارد و موقعیت آن بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررس تجربی اثر کانارد و موقعیت آن بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: هفتمین همایش انجمن هوافضای ایران

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

محمد رضا سلطانی – استاد، دانشکده مهندسی هوافضا- دانشگاه صنعتی شریف
احمد شرفی – کارشناس ارشد و مربی، دانشکده مهندسی هوافضا – دانشگاه هوائی شهید ستار
مجتبی دهقان منشادی – دانشجوی دکترا، دانشکده مهندسی هوافضا- دانشگاه صنعتی شریف

چکیده:

در ا ین تحقیق به منظور بررسی اثرات کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی بال یک مدل هواپیمای مانورپذیر،آزمایشاتی در تونل باد مادون صوت انجام شده است. بال و کانارد هر دو مثلثی شکل بوده و دارای لبه های حمله نوک تیز می باشند. آزمایشات در سرعت جریان آزاد 30 متر بر ثانیه که متناظر با عدد رینولدز 510300 است، و در زوایای حمله مدل صفر تا 40 درجه انجام شده اند. کانارد در سه موقعیت عمودی پا یین، وسط و بالا و سه موقعیت افقی جلو، وسط و انتها نسبت به امتداد بال اصلی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که اضافه کردن کانارد به بال اصلی سبب افزایش نیروهای برآ و پسا می گردد. همچنین پا یداری استاتیکی آن را کاهش می دهد. برای حالتی که کانارد در موقعیت عمودی بالا قرار گرفته، بیشترین مقدار نیروهای برآ و پسا و کمتر ین مقدار پایداری استاتیکی دیده می شود. همچنین در حالتی که کانارد در موقعیت افقی جلو نسبت به بال اصلی قرار گرفته، بیشترین مقدار برآ و پسا و بیشترین پایداری استاتیکی دیده می شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.