دانلود مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای 5 ستاره شهر تهران با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای 5 ستاره شهر تهران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای 5 ستاره شهر تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
زینب مویدی – دانشجوی کارشناسی ارشد بازاریابی جهانگردی
چکیده:
آگاهی کامل از مشتری و نیازهای او، ضرورت برقراری روابط نزدیک با مشتری را دو چندان میکند. هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری، ایجاد روابط نزدیک با مشتری و تأمین رضایت او است. این پژوهش سعی دارد مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیر آن را بر رضایت مسافران هتل های 5 ستاره شهر تهران بررسی کند. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مسافرینی هستند که در هتل های 5 ستاره آزادی و 5 ستاره استقلال شهر تهران اقامت دارند. حجم نمونه این نیز تحقیق با استفاده از فرمول کوکران 135 نفر تعیین شده است. مدل تحقیق شامل بکارگیری فناوری اطلاعات، و بخش بندی خدمات هتل مطابق ترجیحات مشتریان می باشد. نتایج تحلیلهای انجام شده در این تحقیق، نشان داد که این عوامل، بر رضایت مشتریان هتل های 5 ستاره آزادی و استقلال تأثیرگذار می باشند.