دانلود مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی با word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت
تعداد صفحات: 20
نویسنده(ها):
سعادت اسکندری لهبیدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات خوزستان
بلقیس باورصاد – استادیار مدیریت اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتریان و عملکرد بازاریابی در پتروشیمی رازی ماهشهر بود.پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه آماری کارکنان شرکت پتروشیمی رازی ماهشهر ومشتریان شرکت در نظر گرفته شد. بر اساس جدول مورگان، 256 کارمند و 483 مشتری با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسن و رگرسیون خطی تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیرهای آموزش کارکنان و درک مشترک با کیفیت خدمات وجود دارد. همچنین یافته ها نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیر رضایت مشتری با کیفیت خدمات و عملکرد بازاریابی وجود دارد.