دانلود مقاله بازاریابی و جلب رضایت مشتری با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بازاریابی و جلب رضایت مشتری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بازاریابی و جلب رضایت مشتری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
بلقیس باورصاد – عضو هیات علمی دانشگاه چمران اهواز
سمیرا هود گرزاده – دانشجوی کارشناسی ارشد علوم و تحقیقات خوزستان
چکیده:
سازمانهای رقابتی همیشه برای توسعه مهارتهای مدیریتی، که منجر به دستیابی مزیت رقابتی برای سازمان می شود در چالش هستند.در دنیای امروز مشتریان در کانون توجه شرکتها قراردارند و رضایت مندی آنها، عامل اصلی، کسب مزیت رقابتی سازمان ها است، شناسایی دقیق انتظارات،تمایلات، توانایی ها و محدودیت های آناندر خرید محصولات، بیش ازپیش مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. برای دستیابی به مشتریان به نحو بهتر و موثرتر از رقبا، باید استراتژی ها و تاکتیک هایبازاریابی مناسب داشت، در این رابطه، رقابت بسیار قوی بین سازمان ها وجود دارد.توجه به نیازهای متغیر مصرف کنندگان، وجود نوسان در قدرت خرید آنها و چگونگی ارائه کالاها توسط تولیدکنندگان در بازارهای جدید همگی موید آن است که برای مدیریت در بازار، کسب رضایت و ارتباط با مشتری، باید مطالعه و تحقیقی عمیق در جهت بررسی مفهوم بازار، جایگاه بازاریابی به عمل آید. مقاله حاضر با بررسی این هدفکلی تنظیم شده است.