مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word دارای 65 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word :

دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word

هدف : دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word .

روش کار : از میان 110 مراجعه کننده به کلینیک بینایی سنجی پس از توضیح کامل و گرفتن رضایت اطلاعات شامل : سن ، جنس گرفته شده و در پرسشنامه مربوطه ثبت گردید .

در مرحله بعد معاینات گرفتن دید بدون عینک ، رفرکشن توسط رتینوسکوپ استاتیک ، بررسی دید با اصلاح انجام شده و از میان بیمارانی که با اصلاح ، دید کامل داشته اند تست حساسیت کانتراست پلی رابسون ابتدا تک چشمی و سپس دوچشمی در شرایط نوری گرفته شد و نتایج بررسی شد.

نتایج :بر اساس آزمون T میزان حساسیت کانتراست چشم راست، چپ و دوچشمی در گروههای سنی مختلف تفاوت معنی داری داشت .

(P-Value چشم راست = 002/0 ؛ P-Value چشم چپ = 003/0 ؛ P-Value دوچشمی = 000/0 )

نتیجه گیری : از میان فاکتورهای بررسی شده بین سن و تغییرات حساسیت کانتراست ارتباط معکوس وجود دارد به طوری که هر چه سن افزایش می یابد اندازه حساسیت کانتراست کاهش می یابد ، همچنین مقدار حساسیت کانتراست دوچشمی بیشتر از تک چشمی مشاهده شد .

حساسیت کانتراست[1] چیست ؟

حساسیت کانتراست توانایی دیدن جزئیات در مراتب کم کانتراست را اندازه گیری می کند . اطلاعات بینایی به خصوص در مراتب کم کانتراست بسیار حائز اهمیت است :

1) در جهت یابی و حرکت در جایی که نیاز به دیدن اشیاء ذره بین در نور کم دارد . همچنین هنگام پایین آمدن از پله ها - در ترافیک . در موقعیت حساس در نور کم به عنوان مثال دیدن به هنگام گرد و غبار ، باران و مه ، ریزش برف و شب هنگام .

2) در انجام کارهای روزمره مواقعی که موارد متعددی از کارهای بینایی در کانتراست کم نیاز است . مثل بریدن پیاز روی سطحی با رنگ روشن ، ریختن قهوه در لیوان تیره ، بررسی کیفیت اتو کردن .

3) در کارهای نزدیک بینایی مثل خواندن یا نوشتن وقتی اطلاعات در کانتراست کم باشد مثل کیفیت های پایین صفحات کپی شده .


[1] . contrast sensitivity

دانلود تعیین تغییرات حساسیت کانتراست با افزایش سن با word
فهرست مطالب

عنوان

خلاصه

فصل اول: مقدمه

1-1 پیشگفتار

1-2 کلیات

1-2-1 حساسیت کانتراست چیست ؟

1-2-2 حساسیت کانتراست

1-2-3 کانتراست چیست ؟

1-2-4 چه میزان روشنایی باید مورد استفاده قرار گیرد ؟

1-2-5 اندازه گیری حدت بینایی

1-2-6 منحنی عمل حساسیت کانتراست

1-2-7 عوامل موثر بر منحنی عمل حساسیت کانتراست

1-2-7-1 شکل و ماهیت موج

1-2-7-2 میزان روشنایی

1-2-7-3 طول بار

1-2-7-4 اندازه مردمک

1-2-7-5 سن

1-2-7-6 مدت ارائه

1-2-7-7 تاثیر بیماریها و اختلالات

1-2-7-7-1 تاثیر کاتاراکت بر حساسیت کانتراست

1-2-7-7-2 تاثیر گلوکوم بر حساسیت کانتراست

1-2-7-7-3 تاثیر بیماریهای رتین بر حساسیت کانتراست

1-2-7-7-4 تاثیر داروها

1-2-7-7-5 نقایص اپتیکی

1-2-8 تغییرات وابسته به سن در حساسیت کانتراست

1-2-9 روش های ارائه کانتراست

1-2-9-1 چارتهای چاپی

1) چارت آردن گریتینگ

2) چارت کانتراست Vistech vision C.test sys

3 )چارت کانتراست ریگان

4 )چارت حساسیت کانتراست کم کمبریج

5 )چارت کانتراست پلی رابسون

فصل دوم: مروری بر مطالعات گذشته

2-1 بررسی متون

فصل سوم:روش کار

3-1 روش کار

3-1-1 جمعیت مورد مطالعه

3-1-2 روش جمع آوری اطلاعات

3-1-3 زمان اجرای مراحل فایل

3-1-4 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

3-1-5 اهداف

3-1-6 فرضیات

فصل چهارم : نتایج

4-1 معرفی متغیرها

4-1-1 جنس

4-1-2 سن

4-1-3 حساسیت کانتراست چشم راست

4-1-4 حساسیت کانتراست چشم چپ

4-1-5 حساسیت کانتراست دوچشمی 42

4-1-6 عدسی اصلاح کننده عیوب انکساری چشم راست

4-1-7 عدسی اصلاح کننده عیوب انکساری چشم چپ

4-2 آزمون ها

4-2-1 آزمون T

4-2-1-1 آزمون T برای مقایسه حساسیت کانتراست چشم چپ در گروه های سنی

4-2-1-2 آزمون T برای مقایسه حساسیت کانتراست چشم راست در گروه های سنی

4-2-1-3 آزمون T برای مقایسه حساسیت کانتراست دوچشمی در گروه های سنی

4-2-1-4 آزمون T برای فرض برابری میزان حساسیت کانتراست در چشم چپ در دو گروه زن ومرد

4-2-1-5 آزمون T برای فرض برابری میزان حساسیت کانتراست در چشم راست در دو گروه زن ومرد

4-2-1-6 آزمون T برای فرض برابری میزان حساسیت کانتراست دو چشمی در دو گروه زن ومرد

4-2-1-7 آزمون T برای فرض برابری میزان حساسیت کانتراست چشم چپ با عیوب انکساری اصلاحی

4-2-1-8 آزمون T برای فرض برابری میزان حساسیت کانتراست چشم راست با عیوب انکساری اصلاحی

4-2-2 آزمون همبستگی

4-2-2-1 آزمون همبستگی حساسیت چشم راست و سن

4-2-2-2 آزمون همبستگی حساسیت چشم راست و سن

4-2-2-3 آزمون همبستگی حساسیت دو چشمی و سن

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 حساسیت کانتراست در گروه های سنی مختلف

5-2 رابطه حساسیت کانتراست با افزایش سن

5-3 رابطه حساسیت کانتراست و جنس

5-4 مقایسه حساسیت کانتراست تک چشمی و دو چشمی

5-5 رابطه عیوب انکساری اصلاح شده و حساسیت کانتراست

5-6 نتیجه گیری


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word دارای 52 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word :

اسلاید 1 :

مباحث اداری : شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی که از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ می‌گردد نظیر ”انتخاب کارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تکریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح 20 شاخص در 20 دستگاه (موسوم 20*20)“، ”طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای 10% فعالیتها طبق قانون بودجه سال 1382“، ”چرخه مدیریت بهره‌وری (مصوبه شماره 8070 مورخ 2/2/79 هیأت‌وزیران)“ و ; که به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است.

 مباحث کیفیت: شامل مقولات مربوط به گواهینامه های کیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت کیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی  (SA8000) که در آن رگه‌هایی از حرکات اصلاحی مشاهده می‌شود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره 47613 مورخ 22/10/80 هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه کتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یک دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیاده‌سازی آن واخذ گواهینامه.

مباحث مدیریتی: شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است که منبعث از خارج بوده و جلوه‌هایی از آنها در مباحث اداری و مباحث کیفیت مشاهده می‌شود مانند مقوله ”بهره‌وری“ که در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهره‌وری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات که در مباحث اداری (طرح تکریم) و در مباحث کیفیت (به عنوان یکی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی کامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یک واحد سازمانی مستقل، ایجاد یک شورا برای راهبری آن و ;)

اسلاید 2 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 3 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 4 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 5 :

مباحث مدیریتی:

ـ نظام پیشنهادات

ـ نظام مدیریت مشارکتی

ـ سازمان هوشمند

ـ مدیریت زمان

ـ سازمان یادگیرنده

ـ مهندسی ارزش

ـ مقوله بهره‌وری

ـ و ;

* یکی از عارضه‌هایی که نظام اداری با آن مواجه است اکتفا به یکی از مقولات ، روشها و نظریات مدیریتی (مثلاً مدیریت زمان یا ;) و معادل دانستن آن با توسعه سازمانی و از همه مهمتر بسنده کردن به برگزاری یک یا چند دوره آموزشی، همایش، کارگاه، سمینار و یا سخنرانی در برخی از سطوح مدیریتی در زمینه یکی از مقولات فوق و تلقی پایان یافتن وظیفه مدیریت در امر توسعه سازمانی ودر بهترین شرایط ایجاد یک شورا ، کمیته یا ستاد برای این منظور و سپس رهاکردن موضوع می‌باشد.

اسلاید 6 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 7 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 8 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 9 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 10 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود نقشه بخش های شهرستان شوش با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل Gis (جی آی اس) ارائه میگردد

دانلود نقشه بخش های شهرستان شوش با word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات کامل در Gis می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ArcGis (آرک جی ای اس) دانلود نقشه بخش های شهرستان شوش با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

دانلود نقشه بخش های شهرستان شوش (واقع در استان خوزستان)

این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس(GIS) قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.
در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام هر بخش
- نام قسمت مرکزی هر بخش
- مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر
- مساحت و محیط هر بخش به متر




دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید