مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word دارای 21 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی درس آلودگی محیط زیست با موضوع بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا، در حجم 21 اسلاید، همراه با تصاویر.

بخشی از متن:

در حالت عادی، سیستم دفاعی بدن، سلول ها را از کلیه آسیب های بیرونی محافظت می کند. اما عوامل مخرب محیطی مثل اشعه ماوراء بنفش، الکل و آلودگی های محیط باعث می شوند بدن نتواند مبارزه کند در نتیجه ساختمان و عمل سلول های بدن توسط مخرب ها یی نظیر رادیکال های آزاد تخریب می شود.
در مقابل آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که جلوی عمل رادیکال های آزاد را گرفته و مانع از تخریب سلول های حیاتی بدن می شوند. مصرف بیشتر آنتی اکسیدان ها زمینه ای را فراهم می کنند که بدن به راحتی رادیکال های آزاد مضر را از بین ببرد. منابع غذایی آنتی اکسیدانی عبارتند از: ویتامین های C , E، کاروتنوئیدها، سلنیوم و پلی فنول ها.


دانلود پاورپوینت بررسی نقش موثر تغذیه در کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا با word
فهرست مطالب:
آلودگی هوا و نقش سوء آن در سلامتی انسان
تغذیه و آلودگی هوا
ویتامین Eو ویتامین C
بتاکاروتن
پکتین و سلنیوم
روی و منیزیم
ماهی و چای سبز
شیر و لبنیات
آب و میوه
غذای آماده به مصرف
آنتی اکسیدان ها
چند توصیه ی کلی




دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.