X
تبلیغات
رایتل

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 01:35

برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word دارای 52 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word :

اسلاید 1 :

مباحث اداری : شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی که از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ می‌گردد نظیر ”انتخاب کارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تکریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح 20 شاخص در 20 دستگاه (موسوم 20*20)“، ”طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای 10% فعالیتها طبق قانون بودجه سال 1382“، ”چرخه مدیریت بهره‌وری (مصوبه شماره 8070 مورخ 2/2/79 هیأت‌وزیران)“ و ; که به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است.

 مباحث کیفیت: شامل مقولات مربوط به گواهینامه های کیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت کیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی  (SA8000) که در آن رگه‌هایی از حرکات اصلاحی مشاهده می‌شود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره 47613 مورخ 22/10/80 هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه کتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یک دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیاده‌سازی آن واخذ گواهینامه.

مباحث مدیریتی: شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است که منبعث از خارج بوده و جلوه‌هایی از آنها در مباحث اداری و مباحث کیفیت مشاهده می‌شود مانند مقوله ”بهره‌وری“ که در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهره‌وری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات که در مباحث اداری (طرح تکریم) و در مباحث کیفیت (به عنوان یکی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی کامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یک واحد سازمانی مستقل، ایجاد یک شورا برای راهبری آن و ;)

اسلاید 2 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 3 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 4 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 5 :

مباحث مدیریتی:

ـ نظام پیشنهادات

ـ نظام مدیریت مشارکتی

ـ سازمان هوشمند

ـ مدیریت زمان

ـ سازمان یادگیرنده

ـ مهندسی ارزش

ـ مقوله بهره‌وری

ـ و ;

* یکی از عارضه‌هایی که نظام اداری با آن مواجه است اکتفا به یکی از مقولات ، روشها و نظریات مدیریتی (مثلاً مدیریت زمان یا ;) و معادل دانستن آن با توسعه سازمانی و از همه مهمتر بسنده کردن به برگزاری یک یا چند دوره آموزشی، همایش، کارگاه، سمینار و یا سخنرانی در برخی از سطوح مدیریتی در زمینه یکی از مقولات فوق و تلقی پایان یافتن وظیفه مدیریت در امر توسعه سازمانی ودر بهترین شرایط ایجاد یک شورا ، کمیته یا ستاد برای این منظور و سپس رهاکردن موضوع می‌باشد.

اسلاید 6 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 7 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)

که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت کیفیت جامع (TQM):

که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 8 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 9 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 10 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و ;)

ـ طرح تکریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.