مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله شناسایی اتوماتیک پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز جهت استفاده در محرکه های الکتریکی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شناسایی اتوماتیک پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز جهت استفاده در محرکه های الکتریکی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شناسایی اتوماتیک پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز جهت استفاده در محرکه های الکتریکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شناسایی اتوماتیک پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز جهت استفاده در محرکه های الکتریکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شناسایی اتوماتیک پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز جهت استفاده در محرکه های الکتریکی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر سیستم های محاسباتی توزیع شده و شبکه های هوشمند
تعداد صفحات: 5
چکیده:
نظر به اهمیت تعیین پارامترهای موتور القایی، در این مقاله روشی جهت شناسایی و تخمین پارامترهای موتور القایی آسنکرون سه فاز ارائه می گردد. در این روش که از مدار معادل الکتریکی موتور القایی استفاده می شود، موتور در حالتی مورد بررسی قرار می گیرد که ولتاژ های مستقیم و تکفاز متناوب به سیم پیچی استاتور اعمال می شود. در این حالت از جریان استاتور نمونه برداری انجام شده و توسط معادلات بیان شده، ضرایب و ثابت زمانی های جریان ها استخراج و بر اساس آنها ، پارامترهای موتور محاسبه می ردند. جهت ارزیابی روش ارائه شده و پارامترهای بدست شبیه سازی این روش در نرم افزار MATLAB استفاده شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.