مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی کارکرد سیستم حمل و نقل اتوبوس رانی و نقش ان در ترافیک شهری (مطالعه موردی: شهرستان دزفول) با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی کارکرد سیستم حمل و نقل اتوبوس رانی و نقش ان در ترافیک شهری (مطالعه موردی: شهرستان دزفول) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی کارکرد سیستم حمل و نقل اتوبوس رانی و نقش ان در ترافیک شهری (مطالعه موردی: شهرستان دزفول) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی کارکرد سیستم حمل و نقل اتوبوس رانی و نقش ان در ترافیک شهری (مطالعه موردی: شهرستان دزفول) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی کارکرد سیستم حمل و نقل اتوبوس رانی و نقش ان در ترافیک شهری (مطالعه موردی: شهرستان دزفول) با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی جغرافیا، شهرسازی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 10
چکیده:
با توجه به توسعه روزافزون شهرها و خدمات شهری، اهمیت رفاه حال شهروندان بیشتر مورد توجه می باشد. استفاده از حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و جلب رضایت آنها در ارائه خدمات از جمله مسائلی است که مورد توجه ویژه مسئولان شهری در برنامه ریزی های حمل و نقل قرار گرفته است. زمان توقف اتوبوس ها در ا یستگاه ها یکی از پارامترهای تأثیر گذار بر کیفیت برنامه ریزی حمل و نقل در سیستم اتوبوسرانی است. شناسایی عوامل مؤثر بر زمان توقف اتوبوس ها و پیش بینی دقیق آن علاوه بر ارائه برنامه های دقیق تر، منجر به ارائه سیاست های مناسبی برای کاهش زمان توقف و افزایش رضایت مسافران سوار بر وسیله نقلیه و منتظر در ایستگاه ها می شود. ا ین پژوهش با هدف بررسی راهکارهایی برای حمل و نقل عمومی و اتوبوس رانی شهرستان دزفول به منظور کاهش ترافیک و زمان تأخیرها در بالاترین سطح کیفیت و زیبایی همراه با احساس ایمنی و آرامش به استفاده کنندگان می باشد. این پژوهش به روش پیمایشی انجام شده است. طبق سوالاتی که از طریق پرسشنامه از رانندگان ناوگان اتوبوس رانی شهرستان دزفول و م سافران ا توبوس ها پرسیده شد م شخص گردید که اتوبوس های شبکه اتوبوس رانی شهرستان دزفول با تأخیر به ایستگاه می رسند و عدم وجود پارک سوار در مسیرهای پرتردد موجب بروز مشکلاتی می گردد از جمله می توان به تصادفات موتوری، ماشینی و پیاده و همچنین حجم بالای ترافیک و تأخیر اتوبوس ها اشاره نمود. و در نهایت عواملی که موجب عدم استفاده از شبکه ا توبوس رانی در شهرستان دزفول می گردد و عبارتند از : داشتن خودروی شخصی، اتلاف وقت در ه نگام استفاده از اتوبوس، شلوغی و فضای نامناسب داخل اتوبوس، و همچنین استفاده از تاکسی.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.