مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله تغییرات میزان روغن و پروتئین ذرت در واکنش به روش های تیمار بذر و استعمال برگی کودهای زیستی و آلی با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تغییرات میزان روغن و پروتئین ذرت در واکنش به روش های تیمار بذر و استعمال برگی کودهای زیستی و آلی با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تغییرات میزان روغن و پروتئین ذرت در واکنش به روش های تیمار بذر و استعمال برگی کودهای زیستی و آلی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تغییرات میزان روغن و پروتئین ذرت در واکنش به روش های تیمار بذر و استعمال برگی کودهای زیستی و آلی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تغییرات میزان روغن و پروتئین ذرت در واکنش به روش های تیمار بذر و استعمال برگی کودهای زیستی و آلی با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: دومین همایش ملی تنوع زیستی و تاثیر آن بر کشاورزی و محیط زیست

تعداد صفحات: 7

چکیده:

به منظور بررسی مقایسه اثرات تیمار بذر و استعمال برگی کودهای آلی و زیستی بر برخی خصوصیات کیفی ذرت، آزمایشی با 11 سطح تیماری در قالب بلوک های کامل تصادفی در 3 تکرار در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه ارومیه در سال 1390 اجرا شد. تیمارها شامل کودهای آلی با نام های تجاری هیومکس (حاوی ماده آلی اسید هیومیک)، بیومکس (حاوی مواد ریز مغذی و مواد آلی)، مارمارین (حاوی نوعی جلبک و مواد ریز مغذی)، کود زیستی نیتروکسین (حاوی باکتری های ازتوباکتر و آزوسپیریلوم)، آب و شاهد بودند. تیمارها به دو روش بذر مال و استعمال برگی اعمال شدند. نتایج نشان داد که درصد روغن و عملکرد روغن تحت تأثیر تیمارها قرار نگرفت. اما درصد پروتئین و عملکرد پروتئین در هر دو روش تیمار بذر و استعمال برگی دارای اختلاف معنی داری بودند. در روش تیمار بذر، بیشترین میزان عملکرد روغن (1197/5 کیلوگرم در هکتار) از تیمار هیومکس ولی در حالت استعمال برگی بیشترین مقدار عملکرد روغن (1213/8 کیلوگرم درهکتار) متعلق به ماده تیماری نیتروکسین بود. گیاهان تیمار شده با مارمارین به صورت تیمار بذر و استعمال برگی بیشترین درصد پروتئین را دارا بودند.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.