مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word :

دانلود مقاله شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در بلورشناسی و کانی شناسی ایران از صفحه 357 تا 368 منتشر شده است.
نام: شیمی گارنت های توده آذرین قلیایی کلیبر، شمال غرب ایران
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله گارنت آذرین
مقاله شیمی کانی
مقاله فوئید سینیت
مقاله کلیبر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
گارنت های توده آذرین کلیبر به صورت ریز بلور تا درشت بلور، بی شکل تا شکل دار، با منطقه بندی مشخص و گاه بدون منطقه بندی، همسانگرد و گاه با حاشیه ناهمسانگرد مشاهده می شوند. این گارنت ها غالبا در نمونه های به رنگ روشن فوئیددار دیده شده و معمولا آنالسیم به عنوان مهمترین کانی مهمان در انواع درشت بلور حضور دارد. بر اساس شیمی کانی ها، گارنت های کلیبر را می توان Ti – آندرادیت و ملانیت نامید؛ منطقه بندی شیمیایی قابل توجه در آن ها بدین صورت است که معمولا از هسته به حاشیه، کاهش درصد مولی گروسولار، آلماندین و اسپسارتین و افزایش درصد مولی آندرادیت وجود دارد. بر اساس داده های موجود، به نظر می رسد که [لعل های] گارنت های توده کلیبر به صورت فاز آذرین اولیه و در مراحل آخر تبلور ماگمایی تشکیل شده و جانشینی Ti-Si در نماهای چهار وجهی مهمترین جانشینی برای گارنت های مورد بررسی باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.