مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران) با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران) با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران) با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
تعداد صفحات: 18
چکیده:
در بانکداری نوین عوامل متعددی وجود دارند که بر روند تجهیز منابع مالی بانک ها تاثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این عوامل با موفقیت بانک ها در تجهیز منابع پولی مقوله ای مهم می باشد. بنابراین شناسایی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان مقوله مهمی است که بانک ها باید به آن توجه داشته باشند. این تحقیق با هدف بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان بانک سینا استان مازندران انجامگرفته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد و از نظر هدف کاربردی می باشد. به منظور ارزیابی عوامل، ارزش ویژه برند، تبلیغ دهان به دهان، نرخ سود سپرده گذاری، توسعه خدمت جدید، پرسش نامه ای با 22 سوال از مقیاس لیکرت 5 گزینه ای استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک سینا استان مازندران انتخاب شده است. برای تعیین حجم نمونه با توجه به فرمول و جدول تعیین حجم نمونهکرجسی و مورگان استفاده شده است. پس از جمع آوری پرسش نامه ها، اطلاعات موجود با دو روش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. به منظور سنجش روایی پرسش نامه طراحی شده از شیوه سنجش اعتبار محتوایی استفاده گردید همچنین به منظور سنجش پایایی پرسشنامه روش آلفای کرونباخ 856/. مورد استفاده قرار گرفت، سپس برای تجزیه تحلیل داده ها گردآوری شده از نرم افزار spss استفاده و برای آزمون مطابقت داده ها با مدل مفهومی ارائه شده، ، این کار با کمک نرم افزار LISREL صورت می گیرد. نتایج آزمون ها نشان دهنده‌ی تاثیر 4 عامل یاد شده بر ترجیحات مشتریان بوده است. و نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی عوامل نشان می دهد که ارزش ویژه برند بیشترین و نرخ سود سپرده گذاری کمترین رتبه را به خود اختصاص دادند. در پایان تحقیق ضمن ارائه تفصیلی نتایج و یافته ها، پیشنهاداتکاربردی و همچنین توصیه های مرتبط برای تحقیقات مشابه در آینده ارائه شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.