مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله بررسی تاثیر ابعاد بلورکها و سمتگیری آنها در لایه های نازک بسبلوری SnO2 در حسگری گاز اکسیژن با word


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر ابعاد بلورکها و سمتگیری آنها در لایه های نازک بسبلوری SnO2 در حسگری گاز اکسیژن با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر ابعاد بلورکها و سمتگیری آنها در لایه های نازک بسبلوری SnO2 در حسگری گاز اکسیژن با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر ابعاد بلورکها و سمتگیری آنها در لایه های نازک بسبلوری SnO2 در حسگری گاز اکسیژن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر ابعاد بلورکها و سمتگیری آنها در لایه های نازک بسبلوری SnO2 در حسگری گاز اکسیژن با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: شانزدهمین کنفرانس اپتیک و فتونیک ایران

تعداد صفحات: 4

چکیده:

دراین تحقیق سه نمونه از لایه های نازک اکسید قلع خالص به روش اسپری پایرولیزیز روی زیرلایه شیشه لایه نشانی شده اند و به عنوان حسگر گاز اکسیژن مورد مطالعه قرار گرفته اند. طیف عبور لایه ها حاکی از نازکی لایه ها در محدوده نانومتری (nm200-150) و طیف XRD نشانگر تغییر سمتگیری بسبلوری از (200) به (110) و ابعاد بلورکها از 31 به 22/5 نانومتر است. برای بررسی حساسیت نمونه ها به فشار گاز اکسیژن، نمونه ها در بازه فشاری 70 تا 600mmHg و دمای کاری 70 تا 140 درجه سانتیگراد قرار گرفتند. دریافتیم نمونه با کوچکترین بلورکها (nm22/5 ) و با سمتگیری ترجیحی (110) به ازای دمای°120 از بالاترین حساسیت برخوردار است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.