مقالات من

دانلود مقالات

مقالات من

دانلود مقالات

دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word :

دانلود مقاله ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در مجله به نژادی نهال و بذر (نهال و بذر) از صفحه 533 تا 549 منتشر شده است.
نام: ارزیابی ژنوتیپ های جو اسپانتانئوم (Hordeum spontaneum) از نظر شاخص های تحمل به خشکی
این مقاله دارای 17 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جو وحشی اسپانتانئوم
مقاله خشکی
مقاله شاخص های تحمل به خشکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این تحقیق به منظور شناسایی ژنوتیپ های متحمل به خشکی جو اسپانتانئوم و تعیین بهترین شاخص های تحمل به خشکی انجام شد. نمونه های مورد مطالعه در دو شرایط واجد تنش و بدون تنش در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی ارزیابی شدند. شاخص های STI، MP،GMP و HM بر اساس همبستگی با عملکرد دانه در شرایط واجد تنش و بدون تنش به عنوان بهترین شاخص ها تعیین شدند. با بررسی نمودارهای سه بعدی بر اساس شاخص های انتخابی، ژنوتیپ های 02TN555، 02TN374،02TN494 و 02T434 در گروه A (عملکرد بالاتر در شرایط واجد تنش و فاقد تنش)، ژنوتیپ 02T220 در گروه B(عملکرد بالاتر در شرایط بدون تنش و عملکرد پایین تر در شرایط تنش) و مابقی ژنوتیپ ها در گروه C (عملکرد پایین در شرایط واجد تنش و بدون تنش) قرار گرفتند. با تجزیه کلاستر، ژنوتیپ ها به سه گروه مقاوم، نیمه حساس و حساس متمایز شدند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.